Wyróżnienie:)

Otrzymałam w tym tygodniu niezwykle miłe wyróżnienie od  Lady Rottweiler

 i od Alexls 


Dziękuję Wam z całego serca  !!!
 
 
 
 
 
 
 
 
Zasady zabawy:

  • Podziękuj i napisz link blogera, który przyznał wam tę nagrodę,
  • Skopiuj i wklej logo na swoim blogu,
  • Nominuj 16 innych cudownych blogerów (nie można nominować blogera, który wam przyznał nagrodę),
  • Napisz o sobie 7 rzeczy,
  • Napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji

Trudno mi wybrać 16 następnych wspaniałych blogów bo większość już taką nagrodę posiada, a część nie przyjmuje wyróżnień. Dlatego nominuję do nagrody wszystkich moich obserwatorów, którzy jeszcze nie otrzymali takiego wyróżnienia.
Czujcie się wyróżnieni -  jeżeli tylko macie ochotę na zabawę. 
 
 
7 ciekawostek o mnie:
 
 
  • Jestem łasuchem - uwielbiam czekoladę szczególnie tę z orzechami laskowymi i z marcepanem; innymi słodyczami też nie pogardzę.
  • Namiętnie czytam i oglądam czasopisma wnętrzarskie
  • Uwielbiam jazdę samochodem - czasami zdarza mi się jeździć szybciej niż kodeks drogowy zezwala ( biję się w piersi z tego powodu)
  • Oprócz robótek ręcznych mam jeszcze jedno hobby - wędkarstwo ( a to dlatego,ze byłam córeczką tatusia;)
  • Potrafię podkradać miód pszczołom z ula- jeszcze jedna umiejętność wynikająca z bycia ulubienicą tatusia i niebycia uczuloną na jad pszczeli:)
  • W licealnych latach nienawidziłam lekcji języka polskiego (a szczególnie pisania wypracowań) chociaż byłam na profilu humanistycznym - uwielbiałam za to chemię:)
  • Jestem sową - aktywna zaczynam być wieczorem.

Pozdrawiam gorąco :)))


Komentarze

  1. Bardzo milo bylo poznac tych kilka ciekawostek o Tobie:) Najbardziej utkwila mi ta o wedkarstwie, bo i ja lubie te dyscypline;) Szkoda tylko ze tak dawno nie mialam okazji powedkowac....

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty