Zawieszka, świąteczne haftowanki oraz remonty:)

Tak patrząc wstecz to ostatni mój wpis był 3 tygodnie temu - to bardzo dawno !
Wpadam więc na chwilkę korzystając z niedzieli i piszę kilka słów wyjaśnień.
Chcę sobie na Święta wyremontować mieszkanie i właśnie to pragnienie pochłania mi wolny czas.
Poszukiwanie i zakup mebli, tapet, podłóg, dekoracji to teraz moje główne hobby. Do tego dochodzi jeszcze wykonawstwo robót praktycznie we własnym zakresie i stąd brak czasu na moje robótki. I tak wszystkiego co zaplanowałam nie uda się zrealizować ale od czego mamy Nowy Rok?
W chwilach wytchnienia haftuję bo to mnie uspokaja;)
Mam więc maleńką zawieszkę do kuchni.




Zawieszka ozdobi mój nowy nabytek do kuchni - jaki ? pochwalę się jak jak już będzie zawieszony.





Dekorację na Boże Narodzenie pozostawiam w tym roku niezmiennie w białym, czerwonym, lnianym, zielonym kolorze.
Lubię kolorowe Święta:)
Haftowane, szyte, papierowe, drewniane...

Stąd kolejny projekt jeszcze w trakcie przygotowań ...





Czy uda mi się zdążyć ? Zobaczymy :)

Chcę z całego serca
powitać wszystkich nowych obserwatorów - będzie mi bardzo miło jak zagościcie u mnie na dłużej i pozostawicie po sobie ślad w postaci komentarzy.

Pozdrawiam cieplutko:)





Komentarze

  1. Zawieszka pięknia i zapewne zdobić będzie równie urocze miesce. Projekt świąteczny Brydziu zapowiada się bardzo ciekawie. Zastanawiałam się nad podobnym haftem,ale póki co ptaszory mnie męczą. Trzymam kciuki by wszystko udało Ci się zrealizować do świąt. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kuchenna zawieszka jes tśliczna i tym bardziej mi się podba bo użylaś mojej ulubionej tasiemki do jej wykończenia:)życzę powodzenia z remontem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ tu u Ciebie cudnie ! a pewnie, ze zostanę na dłużej !
    pozdrawiam serdecznie !)

    OdpowiedzUsuń
  4. Magiczne rzeczy tworzysz haftem:-) pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rowniez lubie swieta w tych kolorach:) zawieszka bardzo ladna i czekam na zdjecia nowego nabytku;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna zawieszka! Co do remontów, to życzę powodzenia, wytrwałości i dużo, dużo sił, co by się wszystko udało zgodnie z planem :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. brydziu,ja nie obchodze swiąt,ale twoje wytworki piekne....no i zawieszki cuisine w coraz innych technikach u ciebie:))))Powodzenia z remontem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haftowana zawieszka rewelacyjna ciekawi mnie na czym zawisnie moze na polce?
    Drugi hafcik bardzo interesujacy:)piekne kolorki.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie takie zawieszki z napisami :) hmmm ciekawa jestem kolejnego postu :) i zycze by remoncik szybko sie skonczyl, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego remontu życzę

    Piękne zawieszki

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje hafty to perełki, a znając talent i gust domyślam się, że wyremontujesz wszystko cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki, żebyś ze wszystkim zdążyła i miała cudowne, wymarzone Święta!!!
    Piękna zawieszka!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. No to miłego, szybkiego i zgodnego z planami remontu życzę:). Haft jednokolorowy to jest to, więc zawieszka bardzo mi się podoba, choć akurat do mojej kuchni musiałabym wykonać taką w innym kolorze:). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie będzie..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny haft, piękne woreczki i tamten decupage cudny na pudełku

    OdpowiedzUsuń
  16. witaj:) ładnie tutaj u Ciebie:) będę odwiedzać:) a hafcik wyszedł niesamowity! zapraszam do siebie i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie u Ciebie -śliczne rzeczy tworzysz. Hafty urocze :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam słabość do haftu krzyżykowego a zawieszka cudna.
    Pozdrawiam i życzę aby remont przebiegał bez większych niespodzianek.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jako, że niedawno dołączyłam, pozdrawiam i podziwiam i trzymam kciuki za remont.
    Sylwia.
    Zapraszam również na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty