Torebka na drobne upominki:)

Bardzo lubię sama przygotowywać opakowania na prezenty. Czasem są to torebki, ozdobne papiery albo pudełka. Ostatnio zrobiłam torebkę na kartkę z okazji ślubu mojej koleżanki mojej siostry. Wykorzystałam gotową torebkę z pakowego papieru ( mam ich zawsze w sporej ilości), papier do scrapbookingu z serii Lavender Emotions z mojego ulubionego sklepiku I lowe SCRAP, dorzuciłam kilka kwiatuszków, wstążeczkę i koronkę oraz różany bilecik.

Moja przygoda z papierem dopiero się rozpoczyna i jeszcze daleko mi do śliczności robionych przez dziewczyny z blogów ale myślę, że powolutku i ja dojdę do perfekcji;)

Komentarze

  1. Powodzenia! czuję,że będzie sporo śliczności do oglądania!
    http://brbaratoja.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Brydziu Kochana nawet nie wiesz jak się cieszę !!!
    Witaj wśród nas !!!!!

    Brydziu odpowiem na Twojego maila wieczorkiem ...

    Ach jak się cieszę, że jesteś ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem tu za sprawa Kasandry, i bede zagladac.
    Witam nowa blogerke, to naprawde swietna zabawa.
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Brydziu gratuluję własnego bloga :) jak widzę dałaś się skusić i bardzo dobrze :)))

    Śliczna torebka :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie..słyszałam, że zdolna bestyjeczka z Ciebie, więc chętnie Cię odwiedzę jeszcze nie raz i nie dwa:-))..
    Torebka bardzo ładna, zupełnie nie typowa i romantyczna

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj w blogowym świecie-jak już spróbujesz to nie będziesz chciała przestać:)ja też niedawno zaczęłam pisać swojego bloga:).
    Ps. trafiłam tu przez Kasandrę- najważniejsza jest dobra reklama:)Miłego dnia!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Brydziu:) Tez świeżynka jestem:) Pozdrawiam i życzę powodzenia w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasandra tak Cię zareklamowała, że wpadłam do Ciebie!Życzę wiele przyjemności z blogowania!Pozdrawiam serdecznie!I zapraszam w wolnej chwili di siebie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też od Kasandry :) Witam serdecznie i życzę powodzenia w blogowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam-dotarłam po nitce do kłębka-czyli odwiedzając Kasandrę dowiedziałam się o Tobie:) Gratuluję decyzji o założeniu bloga, bo to super zabawa!:)I witam w gronie bloggerek:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wpadłam do Ciebie z linka od Kasandry :) Witam w blogowym świecie i życzę powodzenia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj :) Fajnie, ze jesteś.. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Wam bardzo za tak serdeczne słowa - to dla mnie niesamowita zachęta do pokazywania tego co lubię robię. Mam nadzieję,że będziecie często wpadać i dzielić się ze mną swoimi komentarzami.
    Gorąco wszystkich pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty