Dla Młodej Pary :)

Od pewnego czasu zbieram od znajomych zamówienia na kartki z okazji ślubu. 
To dla mnie nowe wyzwanie bo do tej pory kartek ślubnych nie robiłam. Lubię nowe wyzwania więc przyjęłam zamówienia i zaczęłam działać:)
Karteczki dość szybko udało mi się opanować więc dorzuciłam pudełeczka, w które można kartkę zapakować i przy okazji dorzucić parę groszy dla nowożeńców.
W ten sposób powstały komplety: kartka plus pudełko.
Cóż muszę przyznać, że tematyka ślubna stała się dla mnie twórczą przyjemnością  - czekam teraz na zamówienia z okazji chrztu bo tych też jeszcze nie robiłam;)
Przy okazji przypominam o zabawie w Podaj dalej ogłoszonej w poprzednim poście. 
Serdecznie zapraszam !


Komentarze

  1. Bardzo udana kartka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Cukierkowa, słodka lubię takie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że karteczka przypadła ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło pięknie i elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudne, w takim retro-klimacie:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie właśnie retro klimaty są mi najbliższe. Dziękuję :)

      Usuń
  6. Świetne początki!

    Pozdrawiam
    Ewa
    Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam Twoje kartki więc takie słowa wiele dla mnie znaczą :)

      Usuń
  7. Brydziu, wszystkie Twoje kartki są cudne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty