Obrazki z ogródka:)


Nareszcie słonko :)
Ogród nabiera barw i rozkwita w całej swej okazałości. Gdyby to było możliwe to nie wychodziłabym z niego ani na moment. W moim ogrodzie goszczą rośliny, które kojarzą mi się z dawnymi, wiejskimi ogródkami. W tej chwili kwitną powojniki,lewkonie, piwonie,maki, irysy, orliki, żarnowce, a po nich jeszcze wiele, wiele następnych ( o ile pogoda dopisze). Tej różnorodności gatunków nie w sposób  wymienić i pokazać w jednym poście więc od czasu do czasu będę pokazywała następne - wg kolejności kwitnienia.
Zapraszam więc do mojego ogrodu:)




Przy okazji fotograficznych łowów można napotkać na różnych mieszkańców ogrodu. A jakich?
Zapraszam do poszukiwań.
A i jeszcze jedna ciekawostka  - na zdjęciu nr 2 miniaturowa azalia kwitnie w dwóch kolorach jasnoróżowym z białymi brzegami i kolorze ciemnego różu.Dlaczego tak się dzieje?
Nie wiem - może Wy wiecie?

Serdecznie pozdrawiam i życzę dalszych słonecznych dni :)

Komentarze

  1. Pięknie u Ciebie ..Tak wszystko już kwitnie. U Mnie dopiero kwitnie bez i wczesne piwonie. Dojrzałam bąka i slimaka wsród tych przepięknych kwiatów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten Twój zaczarowany ogród ;)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny Twój ogród Brydziu :)Widzę, że lubimy te same klimaty. Lewkonia wprost mnie oczarowała. Mam z tym kwiatem bardzo miłe studenckie wspomnienie...Kiedyś chyba przez sentyment zapragnęłam je hodować, ale jak na złość zawsze ginęły. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę pięknego ogrodu , u mnie dookoła tylko gruzy budowlane , może za rok, a teraz pozostaje popatrzyć i powzdychać do Twojego:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę... Piękny ogród. Moją uwagę przykuły maki - faktycznie są we wrzosowym kolorze, czy tylko tak wyszły na zdjęciu? Bardzo mi się podobaną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kwiaty!!!Śliczny masz ogród!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm,może pod krzaczkiem jest ziemia o różnej kwasowości?
    a rośliny CUDNE!

    OdpowiedzUsuń
  8. Artnowa, Delfina i Agaa - dziękuję bardzo za odwiedziny i ciepła słowa komentarza;
    Mały biały domek - dzięki za udział w zwierzyńcowej zagadce i bezbłędne wykrycie poszukiwanych zwierzątek:)może przygotuję jakąś nagrodę;)
    Ulcia - lewkonie mam pierwszy raz i już zauważyłam, że to arystokratki- ciężko im dogodzić:)
    Kasica - maki są w kolorze mlecznego różu a ten wrzos to maleńkie przekłamanie aparatu:)
    Konkata - to rzeczywiście może być wytłumaczenie bo przecież w taki sposób reagują min. hortensje na kwasowość ziemi. Dzięki za info:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja myslę, że Twój krzaczek miał doszczepioną gałązkę od innej azali..Tak czasami jest z drzewkami owocowymi, niby jakiś gatunek owocu, a na jedej gałązce rośnie inny:-) Naprawdę:-)Chociaż też myślałam, ze jest inna kwasowość gleby, ale na jednym krzaczku?..chyba nie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty