Morskie inspiracje :)


         Witam Was moje Kochane po dosyć długiej przerwie.

Czas wakacyjnych podróży już za mną więc powracam do blogowej społeczności.
Wypoczywałam nad Bałtykiem w Świnoujściu i jestem z tego wyboru bardzo zadowolona. Bo chociaż w dużym mieście to miejsce gdzie mieszkałam było ustronne, spokojne, blisko do plaży, na której nie było tłumów ( zdjęcie poniżej).
Słoneczka również nie brakowało i dobrego humoru.




Udało mi się również odwiedzić inne sąsiadujące z wyspą Uznam kraje i ciekawe miejsca ale o tym w osobnym poście. A teraz w domu daleko na południu Polski zrobiłam sobie inspirując się morzem, piaskiem i skarbami znad Bałtyku latarenkę i coś jeszcze.








A wracając do miejsc , które odwiedziłam to zapraszam do rozwiązania zagadki : czyje kolana mogłam osobiście pogłaskać?


Pozdrawiam Was gorąco i zapraszam do pozostawiania komentarzy:) 
A ja biegnę przeglądać Wasze blogi bo jestem bardzo ciekawa co się u Was wydarzyło?!

Komentarze

Popularne posty