Kwitnąco w warzywnym ogródku:)

Do tej pory pokazywałam zdjęcia z ogródka kwiatowego, a warzywny leżał odłogiem;) 
Teraz gdy jest w pełni rozkwitu można by go pomylić z tym pierwszym. W tym roku postawiłam na ciekawostki i tak oprócz tradycyjnych warzyw posadziłam  takie, które goszczą u mnie po raz pierwszy. Cukinię kolorów wszelakich: jasno zieloną, ciemno zieloną i żółciuteńką taką jak jej wspaniałe kwiaty.
Słyszałam, że kwiaty cukinii są bardzo smaczne ale nie mam pojęcia jak się je przyrządza. 
Może wiecie?












 I skromne kwiaty kuzyna - ogórka;)

Bardzo lubię surówki z kapusty pekińskiej i gdy tylko wpadła mi do ręki jej rozsada to pomyślałam sobie - co ci szkoda spróbować?  uda się to dobrze, a jak nie, to trudno. W tym momencie jestem zdumiona bo kapusta oprócz tego, że ma się dobrze to osiąga coraz większe i większe rozmiary.


A że post miał być o kwitnącym warzywniaku to dorzucam zwyczajną fasolkę szparagową i koperek - jeszcze nieco "nieśmiały" 




i kalarepkę bo choć nie kwitnie to ma piękny fioletowy kolor

i kolorowe liście buraka...


Tak więc nie tylko ogródek kwiatowy ma się czym pochwalić:)))
Pozdrawiam Was cieplutko:)

Komentarze

  1. Oooo piekny warzywny ogrodek :) a do tego można go jeść ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fasolka szparagowa - to je to! A taka pierwsza, bez łyka najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspanialy pomysl na sesje fotograficzna! Ilez jest piekna w takich soczystych warzywkach!

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie:) Wspaniałe fotografie:)Ciepło Cię pozdrawiam i dziękuję za wszystkie miłe słowa w komentarzach, to taki Anielski balsam dla duszy:)
    Buziaki posyłam i uściski pełne słońca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rośnie aż miło :) Gratulacje.
    Kwiaty cukinii faktycznie nadziewa się. Tu podaję sznureczek do pyszniastego przepisu: http://mamabartka.blogspot.com/2011/06/nadziewane-kwiaty-cukinii.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam też przepis na smażone kwiaty cukinii- zanurzamy je w cieście naleśnikowymi wrzucamy na głęboki tłuszcz, aż będą złote :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty