Nowa lokatorka:)

W marynistycznym pokoiku pojawiły się nie tylko nowe przedmioty ale też pojawiła się nowa lokatorka ;)))
Ma niecałe 45 cm wzrostu, alabastrową cerę, marynarski strój i włos uczesany przez wiatr znad bałtyckiej plaży.
Zamieszkała na półeczce w w pobliżu ogromnego kosza wiklinowego, który jak mówi przypomina jej ten ze Świnoujskiej plaży. Ale nie myślcie sobie że przyjechała do mnie znad morza, o nie, powstała 
Manufakturze Ambrozji więc jest Małopolanką:)))

Chciałam jej zrobić zdjęcia w naturalnym otoczeniu ale niestety cały czas włączała się lampa błyskowa i zdjęcia nie były ładne. Więc posadziłam na okno, skąd mogła podziwiać widoki wiosenno- zimowe.A ja szybciutko pstryk, pstryk...







Zauważcie jakie ma rewelacyjne spodnie !!! i ta kimonowa bluzeczka - modelka pełną gębą;)))



Beatka z wielkiego serducha swego dorzuciła jeszcze cudowny woreczek z łódeczką . Jest jeszcze jeden woreczek ale pokażę go przy okazji innego postu.
Wszystkie te cuda dostałam w ramach naszej prywatnej wymianki . 
 
Beatko dziękuję Ci  bardzo, bardzo mocno !!!

Z mojej strony poleciała tacka oraz zeszyt na kuchenne zapiski.









To tyle jeżeli chodzi o wymiankowe chwalenie się;) 

Na koniec mam prośbę - ponieważ chciałabym uszyć girlandę z trójkątnych chorągiewek - poszukuję kawałeczków tkanin w kolorach czerwonym, granatowym, w paseczki, gwiazdeczki, itp.

Jeżeli ktoś mógłby podzielić się ze mną takim ścinkami 15x15 cm to bardzo proszę o kontakt na skrzynkę pocztową brysylpie@interia.pl
Ja postaram się jakoś odwdzięczyć:)))

Pozdrawiam cieplutko :)))

PS. Chciałabym powitać nowe obserwatorki - zapraszam wpadajcie z wizytą.
Dziękuję za sympatyczne komentarze - uwielbiam je czytać !

Komentarze

  1. No to gratuluję wymianki

    Jestem ciekawa jak wygląda pokój w całości

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna wymianka, notesik i tacka są extra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie tu u Ciebie, notes na przepisy przecudnej urody, a tackę podziwiam szczerze, bo mam podobną - i ciągle nie mogę się zdecydować, jak ją "odnowić - postarzyć", bo na razie to ona z ciemnego drewna jest. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brygido, cieszę się, ze moja anielka skradła Ci serducho :)))
    Ja dziękuje Ci bardzo za cudny zapiśnik i tacę :)) buziole :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna wymianka - same cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowa przyjaciolka jest swietna:) Ach ten jej niebieski wlos:))))
    Ty rowniez przygotowalas dla Beatki super zeszyt.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wchodzę, patrzę... gdzie ja jestem? Sprawdzam, no u Brydzi... Zmiana bardzo fajna :) I tak się zastanawiam, czy nie zauważyłam wcześniej, czy dopiero co zmieniłaś wystrój? Mam normalnie zaćmienie totalne...
    Lala jest niesamowita! "Jeszcze się tam żagiel bieli..." Super wymianka :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmiana nastąpiła jakiś czas temu;) ale niewielka więc mogłaś nie zauważyć:)
      Cieszę się, że Ci się podoba:)
      Pozdrawiam :)))

      Usuń
  8. Wspaniała wymianka! Najbardziej podoba mi się woreczek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anielica jest świewtna, jestemz askoczona bo ostatnio widzialam u Beatki modele w dosyć ciemnych stylizacjach.a tu prosze taka piekna panna:)Przepiśnik sliczny, ciesze się,ze sama posiadam podobny:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty