Podręczny notesik i Karmelkowe kolory:)


Późno bo późno ale jednak udało mi się zrealizować kolejne zadanie kolorystyczne w zabawie " Karmelek proponuje kolory - luty"
Z kolorami nie miałam problemów - z pomocą przyszły Tildowe wycinanki z serii Garden, które utrzymane są w tej tonacji.
 A reszta przyszła sama:). I tak powstał mini notesik na zapiski.


Na skrzydełkach motylka umieściłam białe perełki, które tak bardzo mi się podobały na pracach Jasminum. Podpytałam ją i już teraz wiem ,że to perełki w płynie. Nakłada się troszeczkę preparatu, który nabiera kształt perełki.


Do tej pory w moich scrapowych robótkach używałam taśmy dekoracyjnej papierowej. Tym razem użyłam materiałowej z motywem stempli pocztowych i kartek. Kolorystycznie też pasuje.


Ten notesik to taka minimalistyczna interpretacja wyzwania 

Dziś ostatni dzień lutego a w ogrodzie jakby drgnęło - pierwsze zwiastuny wiosny już kwitną. Pomimo pochmurnej pogody musiałam zrobić fotki.

A na koniec moja kotka Busia w poszukiwaniu wiosny:)

 Zdjęcia nie wyszły dobrze jedno prześwietlone inne za ciemne ale wklejam je i przedstawiam Wam wreszcie moją pupilkę.

Uściski dla wszystkich !!!
Udanej końcówki tygodnia :)))


Komentarze

  1. Notesik sliczny
    Już u Ciebie są kwiatki ?. U mnie jeszcze wszystko pod śniegiem który szybko się topi i może i ja doczekam się pierwszych zwiastunów wiosny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny notesik zrobiłaś! Piękne kolorki...
    Widzę, ze wiosna u Ciebie na całego, piękne przebiśniegi:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nooo, wreszcie u kogoś oznaki wiosny - cudne przebiśniegi! Notesik też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Notesik pierwsza klasa ;) Śliczny ;)

    Pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  5. notesik jest cudny !!! buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodki notesik! To już kwitną przebiśniegi?

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, tak przebiśniegi na południowym stoku obudziły się ze snu !

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny notesik, jak zwykle zresztą !!
    Widzę właśnie że zaopatrzyłaś sie w perełki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perełki są rewelacyjne - nie wyobrażam sobie przyklejania takich maleństw np. klejem:)
      Jeszcze raz dziękuję za podpowiedź :)

      Usuń
  9. Nie mogę się oprzeć, by w pierwszej kolejności nie napisać - ooo przebiśniegi! Rany, u Ciebie wiosna! Chociaż u mnie od wczoraj również słońce piękne. Notesik jest idealnie w kolorach lutowych, może to nimi właśnie udało nam się przywołać to słońce! Dziękuję za zabawę, mam nadzieję, że miło Ci się tworzyło, a dla kota - miziaki posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak u mnie przebiśniegi ale słoneczka zabrakło - widocznie nie można mieć wszystkiego;)
      Kolorami wiele można zdziałać a z tymi akurat bardzo dobrze mi się tworzyło - ciekawa jestem następnego projektu.
      Pozdrawiam:)))

      Usuń
  10. Notes jest przesliczny, kolory bajeczne w sam raz na poczatek wiosny :) Tasma z materialu tez przypadla mi do gustu.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  11. Wybornie zinterpretowałaś wyzwanie! Kolorki takie apetyczne, a różnorodność i jakość materiałów stawia przysłowiową kropkę nad "i".

    Prześlicznego masz kotka! Pogłaski dla Busi:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki śliczniutki ten notesik♥♥♥
    piękne kolorki!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny notes, jak zwykle :-) Pozdrawiam :-))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty