Niespodzianka na Dzień Kobiet :)

Dziś 8 Marca - czas więc na podsumowanie wymianki " Jestem Kobietą" zorganizowanej przez Moniśkę z bloga Biżuteria Moniśki  ( bizuteria-moniski.blogspot.com/)
Moją wymiankową parą została Ewa z bloga made by Ewa Nowakhttp://dzikakotka7.blogspot.com/ )    której pasją jest tworzenie biżuterii. Dostałam od niej  mnóstwo cudownych biżutków, przydasi i słodkości. 
 Szczególnie spodobał mi się naszyjnik z błękitnych koralików i pięknym ażurowym wisiorkiem w kształcie serca. 
 
 Wszystko pięknie wykonane i dobrane kolorystycznie.Piękne kolczyki w kształcie aniołków i aniołek stróż z koralików. I wiele. wiele innych cudowności.

 Słodkości

 Craftowe i szyciowe przydasie 

 I wiele. wiele innych cudowności.

Ewuniu dziękuję Ci z całego serca za te wszystkie wspaniałości !!!

Czas pokazać co ja przygotowałam:)

Przepiśnik z prześlicznych papierów, w których co tu mówić "zakochałam się"
Przy tworzeniu tego przepiśnika zainspirowałam się pracami Agnieszki  (http://agnieszka-scrappassion.blogspot.com/ )- chodzi mi o sam fakt umieszczenia ozdobnego taga na okładce. 

Mały notesik i bransoletka z maleńkimi zawieszkami - uwaga to mój debiut;))) maleńkie turkusowe kolczyki w mini pudełeczku.


Pozdrawiam cieplutko !!!
  
Sto lat Kobietki :)))


Komentarze

  1. Piękna wymianka!:)
    Wszystkiego Najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne prezenty poszly w obie strony! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale skarby! piękna wymianka!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne prezenty wymiankowe :)
    Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wymianka ;)

    Pozdrawiam i życzę wszystkiego naj !
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prezenty sobie podarowałyście. Dziękuję za udział w mojej wymiance:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przygotowałas cudowności! A najbardziej Ci zazdroszczę stempelków, które dostałaś:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo kobieca wymianka, w sam raz na dzisiejszy post:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super skarby dostałyście.
    Ja już się nie mogę doczekać mojego przepiśnika:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo sie ciesze ze wszystko ci sie podobalo;) przepisnik ktory pokochalam, kolczyki pasuja idealnie do mojego naszyjnika z niebieskim krysztalem :) a notesik juz od wczoraj sie przydaje na zapiski na kursie przedmalzenskim:) pozdrawiam Cie serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomnialam po pierwszym zdaniu dodac "wspaniale rzeczy ktore dostalam od Ciebie :) dziekuje;p" hehe juz tak mam';p

      Usuń
  11. Super wymianka! Prawdziwie kobiece skarby:)

    Serdeczne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cuda:)Rewelacyjna wymianka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za wszystkie sympatyczne komentarze. Wymianka rzeczywiście należała do bardzo udanych !
      Uściski:)

      Usuń
  13. pięknie się obdarowałyście!!1
    pozdrowionka jeszcze zimowe:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Miło mi poznać :)
    Gratuluję tak udanej wymianki
    Pozdrawiam ciepło
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  15. Wymianka naprawdę piękna.
    Brydziu, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty