W kolorze blue:)

Walizka spakowana ! jutro wyjeżdżam nad morze. Po kilku latach znów ochłodzę się w wodach Bałtyku;) pospaceruję plażą jedną z piękniejszych w Polsce, zasiądę na rowerze i odnajdę dawne czasy kiedy to jechało się do wód w uznamskich kurortach. A w Szczecinie czeka na mnie 120 pięknych żaglowców:)
To wszystko plany a wśród nich jest jeszcze wyprawa na Rugię - oby tylko natura okazała się łagodna i wyrozumiała. Te wakacyjno - morskie klimaty udzieliły się mi w czasie tworzenia kolejnego zeszytu na zapiski i tak powstał zapiśnik w kolorze blue.
Wykorzystałam papiery z najnowszej kolekcji Marianne wg projektu Eline Pellinkhof. Całość ozdabiają stemple tej samej projektantki. 
 W tych morskich klimatach , które zamieściła w swojej najnowszej książce zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Po powrocie z wyjazdu powstaną kolejne niebieskie projekty.

 Na wewnętrznej okładce znajduje się dodatkowa kieszonka na różne karteczki z zapiskami, adresami, na pocztówki, zdjęcia.
Zapiśnik zgłosiłam do zabawy " I love friday - w stylu marine" u Agaty na blogu ABily Secrettly.
Zapraszam i Was do zabawy:)
W sesji zdjęciowej zapiśnikowi towarzyszy najnowsza książka naszej blogowej Mimi i Zorkiego czyli Moniki Kantor i Sebastiana Załęckiego pt. " Życie jest podróżą". To kolejny brulion, który przejrzałam i przeczytałam jednym tchem. Uwielbiam ich sposób pisania, fotografie  ich sposób na  życie - nieśpieszne.
 Zapiśnik już powędrował do nowej właścicielki ale moja siostra już mnie " molestuje " o następny.
 
Chciałabym jeszcze Wam pokazać bransoletki, które zrobiła dla mnie Dominika z Pracowni Garderoba. Są z turkusów i srebra , niezwykle delikatne i kobiece.W 100 procentach ręczna robota. Podziwiam jej precyzję i umiejętność zestawiania ze sobą kamieni, metali, sznurka. To wszystko sprawia że jej praca są niepowtarzalne.
Na wakacyjne wypady zestaw obowiązkowy.
Aranżacja bransoletki z kamieniem jest pomysłem Dominiki - ja wykorzystałam wapień, który przywiozłam z Dubrownika - jest bielusieńki i z turkusem ładnie wygląda.

Pozdrawiam Was gorąco i żegnam się na 2 tygodnie !!!
Do zobaczenia:)


Komentarze

  1. Udanego wypoczynku! Zapiśnik, jak i bransolety przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny ten zapiśnik!!!

    miłego wypoczynku i pięknej pogody:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapiśnik cudowny, w pełni oddaje klimat.
    życzę udanego odpoczynku i pogody.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pogodę tam dla mnie zatrzymaj Brydziu!!! Dojadę w przyszły wtorek:)
    Byłam bardzo ciekawa Twoich błękitów, wyszły CUDOWNE!!!! Masz talent...i bransoletka śliczna, taka wakacyjna...

    OdpowiedzUsuń
  5. Molestuj, siostra, molestuj, bo jest cudowny! Jeszcze raz serdecznie dziękuję :) I pogody ładnej na wakacjach życzę !

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapiśnik prawdziwie morski. Udanego urlopu, niech pogoda dopiszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowności!!! Zapisnik jest przepiekny! Udanego wypoczynku:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapiśnik wspaniały. Bardzo lubię kolory i dodatki związane z morzem. Ja już jestem po urlopie - tez nad morzem. Życzę udanego urlopu. Jola

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny zapiśnik!!! piękne dodatki, uwielbiam takie:)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Bardzo za życzenia udanego wypoczynku i za miłe komentarze pod adresem zapiśnika:)))
    Pozdrawiam bardzo, bardzo gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Boski zapiśnik, chciałbym taki, choć oczywiście nic bym w nim nie zapisała;) Udanego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpoczywaj Brydziu, będą Ci siły potrzebne do robienia kolejnego notesu na morskie opowieści:)))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny zapiśnik Brydziu, udanego wypoczynku życzę.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę,że obie uwielbiamy podczytywać Monikę:)Zapomniałam:bardzo,bardzo zapraszam na moja candy!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty