Creative Blog Tour :)

Jakiś czas temu zostałam zaproszona do zabawy pod tytułem :
CREATIVE BLOG TOUR.

Do zabawy zostałam zaproszona przez Olę - Alexls,
 której blog Chasing Butterflies podziwiam prawie od początków mojego blogowania.
Ola mieszka w Nowym Jorku stąd też jej posty to cudowna podróż po tym mieście ilustrowana cudownymi fotografiami ( oczywiście jej autorstwa) Dla mnie jej blog to bezcenne źródło wiadomości poparte bezpośrednimi i codziennymi doświadczeniami mieszkanki NY.
Ale to nie wszystko. Bardzo lubię jej kulinarne wpisy - kilka przepisów już wypróbowanych -pyszności:)
W dodatku promujące zdrowe odżywianie - to właśnie Ola zaszczepiła we mnie potrzebę wprowadzenia zmian w sposobie żywienia oraz stosowania ekologicznych kosmetyków i środków czystości.
Jej cudowne szydełkowe robótki to dopełnienie całości !
Olu:)
Dziękuję - to dla ogromne wyróżnienie !

Jedna z zasad tej zabawy polega na udzieleniu odpowiedzi na 4 pytania dotyczące blogowej twórczości.
Zaczynajmy;)))
Nad czym obecnie pracuję ?
To będzie coś z rodzaju ekologicznych środków czystości ;)
 będzie krzyżykowy haft - mój ulubiony różany motyw
 szydełkowe czapeczki
 słoiczki
i ...
soda oczyszczona !
To pomysł pochodzący właśnie od Oli;)
Czym moja praca różni się od innych?
Wg mnie nie dwóch identycznych prac nawet jeśli wykonane są na podstawie tego samego wzoru . Każda robótka zawiera w sobie coś indywidualnego co nadaje jej wyjątkowy charakter.
Jest zwierciadłem moich zdolności, moich zainteresowań, moich marzeń .
Jest tym czym chcę się dzielić z innymi:)
Dlaczego tworzę i piszę bloga 
Moja blogowa przygoda trwa już 4 lata. 
A zaczęła się od " podglądania" innych blogów, na których pełno było nieznanego mi rodzaju rękodzieła.
 Decoupage, scrapbooking, transfery na tkaninie i na drewnie, postarzanie mebli.
To wszystko tak bardzo mnie zaciekawiło i wciągnęło, że postanowiłam wypróbować swoje umiejętności 
i pokazać to co osiągnęłam.
Jeżeli kogokolwiek zainspirowałam do poszukiwania ciekawych technik i tworzenia tym większa moja radość.
Jak wygląda mój proces tworzenia?
Totalny bałagan wokół ;)
To co robię to często potrzeba chwila, coś co raptem wpadnie mi do głowy...
Rzadko kiedy efekt końcowy przypomina to co na początku zaplanowałam.

Zabawa ta  ma na celu przedstawienie nie tylko swojego bloga ale również na pokazaniu innych ciekawych i twórczych miejsc.
Zapraszam więc do podróży w następujące zaczarowane miejsca.

Ewa i jej blog Shabby Shop
To blog, który pewnie większość z Was zna. 
Ewa nieustannie mnie zachwyca swoją kreatywnością, serdecznością i optymizmem. Jej podusie z grafikami są fantastyczne. Perfekcyjnie uszyte ze starannie dobraną grafiką. Do tego zawsze jeszcze powstają pasujące dodatki w postaci drewnianych podkładek, tac, szyldów. I dodatkowo podziwiam ją za niesamowitą pracowitość.

Magda - Lena i jej blog W małej chatce u Leny
To tu znajduję szydełkowe cudeńka:))) 
Począwszy od praktycznych szalików, rękawiczek, ocieplaczy i  ślicznych ubranek dla córeczki do misternych serwetek czy też obrusików. Dla mnie, której szydełko wyjątkowo nie służy,  Magdzia jest szydełkową czarodziejką :) Jej szydełkowe kwiatuszki zdobią niejedną moją scrapową robótkę począwszy od kartek a skończywszy na zapiśnikach:)
 Koniecznie wpadnijcie do niej !

Kończąc ten wpis chciałbym podziękować Oli za zaproszenie do zabawy, Ewie i Magdzie za to, że zgodziły się kontynuować zabawę Creative Blog Tour i na publikację zdjęć.

Pozdrawiam Was serdecznie i gorąco polecam odwiedziny w/w blogów.



Komentarze

  1. Droga Brydziu! Ogromnie dziękuję za tyle miłych słów pod moim adresem! Na większość z nich nie zasłużyłam, ale cieszę się że czerpiesz inspiracje z mojej działalności!
    Udzieliłaś ciekawych odpowiedzi na pytania, a nominowane przez Ciebie Blogerki będę bardzo chętnie odwiedzać! Bardzo zdolne i sympatyczne kobietki:-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisałam ale mi coś zjadło komentarz:(
    Zaczynam od nowa: braydziu serdecznie gratuluje TAKIEGO wyróżnienia. Masz talent kobieto i to OGROMNY. Twoja każda praca zachwyca perfekcją i ogromnym poczuciem smaku... Za swoje dziekuje i w duchu skacze jak dziecko po zjedzeniu lizaka:))) Magdzie tez gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  3. He,he że Ewę namówiłaś na pokazanie zdjęcia to jestem pod wrażeniem.:))Bo wiem jak nie lubi pokazywać się:)Aż mi się śmieje buzia jak sobie patrzę na jej zdjęcie:)Choć ja wiem jak Ona wygląda:)))A co do wyróżnienia to w pełni zasługuje na nie,bo wiem jaki ma talent i jak jest pracowita!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję w pełni zasłużonego wyróżnienia. Dziękuję bardzo za tyle miłych słów pod moim adresem. Jest mi bardzo miło.
    serdecznie pozdrawiam
    lena

    OdpowiedzUsuń
  5. Brydziu, wiesz, że jestem ogromną fanką Twojego bloga, więc też uważam, że zasłużyłaś na wyróżnienie. Jak tylko będę miała chwilkę zajrzę na wskazane przez Ciebie blogi.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyróżnienia!!
    I pozdrawiam z zimnego Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna zabawa, lubię tego typu tagi itp :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty