Koniec starego - początek nowego !

Zegary i kalendarze... W tym dniu szczególnie zwracamy uwagę na mijający czas, na umykające godziny, pędzące sekundy.
W ostatnim poście starego roku  to właśnie zegarek będzie głównym motywem. Prosty lampionik i zegarek i kartka z kalendarza ...

Gra światła sprawiła że zdjęcia wyglądają jak biało czarne. Taki niezamierzony efekt ale bardzo mi się podoba.

Dobiega końca stary rok.
Przed nami nowy - pełen niewiadomych ale też pełen nadziei.
Na spełnienie planów, marzeń i wszelkich postanowień tych mądrych i tych mniej mądrych.
A ja Wam moje Kochane  czytelniczki, obserwatorki i  goście życzę z całego serca:

Siły w pokonywaniu trudności, energii w dążeniu do celu, mądrych decyzji, owocnych działań, serdecznych ludzi wokół, a w duszy – ciepła i miłości !!! Uśmiechu od ucha do ucha, zdrowia i czasu dla najbliższych.

Do Siego Roku !!! i do zobaczenia w styczniu:)


Komentarze

  1. Super fotki!!!
    Niech nowy rok przyniesie ci same dobre chwile i wydarzenia!!!
    Szczęśliwego...!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny lampionik Brydziu!
    Szczęśliwego Nowego Roku!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego na Nowy Rok:) Lamionik jest przesliczny i cudne fotki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny lampionik.
    Brydziu, wszystkiego dobrego na ten Nowy Rok. Niech Ci się wiedzie jak najlepiej.
    Uściski ogromne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny ten lampionik :)
    Udanej nocy sylwestrowej i samych fajnych chwil w 2015 życzę! :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Brydziu, życzę Ci wszystkiego, co najlepsze !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego co najlepsze w 2015 roku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2015 !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny lampionik Brydziu!!!!
    Serdeczności w 2015r.

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie zdjęcia mają niesamowity klimat.
    Pięknego roku Ci życzę wypełnionego szczęściem i miłością.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na ten Nowy Rok życzę ci i twoim bliskim wszystkiego co najlepsze każdego dnia! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego dobrego na cały rok:) Niech będzie wypełniony szczęśliwymi chwilami:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, Brydziu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczęśliwego Nowego Roku:-).Tak to już jest,że Gdy Nowy Rok nastaje,to każdemu ochoty na działanie dodaje:-)Piękne ujęcia.
    Pozdrawiam
    lena

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne ozdoby !!!
    Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe fotografie niezwykłych ozdób!
    Oby wena i zdrowie dopisywały Ci Brydziu w Nowym Roku!

    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny lampion :) wciaż nie mogę się napatrzeć jakie cuda można ze słoika zrobic :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ech, ten czarodziej czas....
    ten rok, dla mnie niewiadoma i nadzieje....
    zdrowia szczęścia i radości w 2015

    OdpowiedzUsuń
  21. Šťastný nový rok.
    Posílám pozdravy.
    Jana

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam serdecznie

    Dawno już myślałam nad zmianą nazwy swojego bloga. Do tej pory nazwa "Sielankowe dzierganie" była powiązana z nazwą domu, który budowałam z bliską mi kiedyś osobą. Nadszedł czas aby i od samej nazwy się odciąć. W związku z tym iż mamy Nowy 2015 rok, może to i odpowiedni czas na powyższe zmiany. Zmieniłam nazwę na blogu i w adresie. Obawiam się jednak, że przez to mogę utracić dużo znajomych, których miałam zapisanych. Będę pisała do tych, których adresy blogowe posiadam. Może jednak wszystko
    wyjdzie na dobre. Będę jednak musiała być na nowo dodawana do obserwowanych. Zapraszam wszystkich. Za parę dni Sielankowe dzierganie zostanie zlikwidowane.

    Witam w Sielskim domu na Groniu!
    http://sielskidomnagroniu.blogspot.com/2015/01/zmiana-nazwy-bloga.html

    Rozgość się proszę.
    Pozdrawiam serdecznie. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  23. W Nowym Roku najlepsze, optymistycznie nastawione życzenia ci przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknego Nowego Roku kochana Brydziu!!!
    Niech Ci się spełnią marzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Lampion przepiękny, a ja czekam z niecierpliwością na styczniowe posty:)
    Życzę wszystkiego naj w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam :))

    Niestety cos kliknęłam, cos nacisnęłam i utraciłam możliwość publikowania postów na swoim blogu. Już to przebolałam ale szkoda mi troszkę więc założyłam nowy. Jeżeli chcesz - zagadnij do mnie proszę.

    Pozdrawiam serdecznie. Dorota
    http://sielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. ach ten czas...wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty