Agenda 2016 :)

Znacie już pewnie moją słabość do wszelkiego rodzaju kalendarzy, zapiśników i notesów. 
Takich gotowych lub wykonanych na zamówienie i takich zrobionych, a właściwie ozdobionych przeze mnie. 
Tym razem postanowiłam wykorzystać jeden z tzw. surowych segregatorów do wykonania
"Agendy 2016"
I chodzi tutaj tylko o oprawę bo cały wkład nie jest moim projektem. Pochodzi z http://www.thehandmadehome.net
Autorka zgodziła się na wykorzystanie jej grafik do celów prywatnych.
 Pastele mnie urzekły :)))
W środku segregator wykleiłam papierem w żółtej tonacji co jest pewnego rodzaju innowacją;)
 Tego koloru zazwyczaj unikam, a tutaj wydaje mi się, że doskonale wpasował się w kolorystykę gotowych plannerów.
 Kieszonka na zdjęcia, karty do journalingu. zapiski itp.
 W środku znajdują się karty z tym co zazwyczaj zawierają agendy
Pozostało mi już tylko zapełnienie kalendarzowych kartek, a z tym jest bardzo różnie:)))
 bo choć lubię tworzyć te wszystkie kalendarze i notesy to rzadko je używam.
Pozdrawiam serdecznie !!!








Komentarze

  1. Brydzio, zdravím srdečně do Polska.
    Měj se hezky, Martina

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastico! :)) Bardzo mi się podoba Twój segregator, wspaniała ozdoba biurka! :)) Ze mną jest tak samo, najlepiej mi się bazgroli i kreśli na kartkach. ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakbym czytała o sobie :):):) Super sprawa z tym segregatorem, a pastele oczywiście, mają swoje miejsce w moim sercu. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczny pozdiwiam Twoje dzieła :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny! Na prawdę jest uroczy. Bardzo chciałabym taki miec, a jeszcze bardziej czas, żeby taki uzupełniać. W wolnej chwili zapraszam do zobaczenia mojej twórczości, będzie mi bardzo miło jak zostawi Pani swoją opinie, pozdrawiam cieplutko Suzi, merelysusan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Brydziu, nic nowego nie napiszę. Jestem wielką fanką Twoich wszelkich prac ( mam szczęście posiadać kilka).
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny!! Uwielbiam pastele w każdym wydaniu!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Kobiecy, subtelny - a na dodatek praktyczny. Cudny. Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie oklejony segregator!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny Twój segregator!! Mimo że już Kwiecień chyba też zajrzę po wydruki na tamtego bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty