Czas na dekoracje - kilka pomysłów.

Dziś pierwszy dzień Wielkiego Tygodnia - więc powoli wprowadzam dekoracyjne drobiazgi.
Na pierwszy rzut poszły lampioniki z maleńkich wecków, koronki oraz przepiórczych piórek.
Przeglądając Pinterest natknęłam się na zajączkową girlandę z wykorzystaniem kartek ze starych książek. Choć troszkę "cukierkowa", to mnie przypadła do gustu i nie ociągając się, girlandę przygotowałam.
Kilka kartek, papier i pastelowe guziczki i to wszystko. Teraz zdobi witrynę co ją tydzień temu skręciłam.
To kilka drobiazgów ale już cieszę się na następne.

Owocnych przygotowań życzę :)

Komentarze

  1. BArdzo ładne ozdoby , ja te słoiczki lubię wykorzystywać jak właśnie lamiponiki ,a girlada słodziachna
    pozdrowienia ślę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skończyły mi się konfitury więc teraz słoiki służą za lampioniki;) Pozdrawiam !

      Usuń
  2. Świetne dekoracje :) Wspaniale się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka girlanda bardzo mi się podoba . Może i ja sobie taką zmajstruję :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie ją sobie zrób. Prosta a jaki efekt ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Te piórka przepiórcze mają w sobie dużo uroku, zwłaszcza zwracają uwagę swoją naturalnością.
    Mnie trochę wstyd, bo niestety jeszcze nie zaczęłam stroić dom, nawet jeszcze nie myślę o tym, muszę się bardziej ogarnąć. .. ten króliczek w malutkie różyczki jest cudny.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty