Herbaciarka i zabawa w "Podaj dalej" :)

Dawno mnie tu nie było, a robótek trochę się nazbierało. Czas pokazać niektóre z nich:)
Herbaciarka - mój debiut w łączeniu elementów ze sklejki.

 Poszczególne elementy pomalowałam farbą kredową

Po wyschnięciu złożyłam w całość i ozdobiłam przydasiami, które zazwyczaj wykorzystuję przy tworzeniu kartek.
Są więc i kwiatki, i wycinanki z tektury i koronka.
Wystarczy zdjąć daszek i wyjąć torebeczkę z herbatką, a później delektować się naparem najlepiej razem z dobrym ciastem:)))

Przy okazji chciałabym zaprosić Was do zabawy w "Podaj dalej"
 Ponieważ zostałam hojnie obdarowana przez Agnieszkę z bloga Avrea http://avrea.blogspot.com/2018/07/podaj-dalej-paczki-wysane.html  to teraz ja przejmuję pałeczkę; dwie pierwsze osoby, które w komentarzu wyrażą chęć udziału w  zabawie obdaruję przygotowanymi przez siebie robótkami. Jest jednak pewien warunek: obdarowani po otrzymaniu niespodzianek ogłaszają zabawę na swoim blogu i przygotowują coś od siebie. I tak zabawa kręci się dalej.

ZAPRASZAM !!!







Komentarze

  1. Masz racje dawno Cię nie było ... ;)
    jaka śliczna herbaciarka :) ale ja znam metodę wycuiągania dolem herbatek , przez tzw. drzwiczki czyli ten otworek ,ale pewnie jak wieksze torebk ,i to trzeba górą ...
    cieszę sie ,że niespodzianka się podobała ;)
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł. Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty