Będą kartki ...

Wielkanoc już niedługo. Czas przygotować " zajączkowe " upominki i kartki z wielkanocnymi życzeniami. Na razie jestem na etapie zbierania materiałów do tej twórczej pracy:)
Najważniejsze, że w mojej głowie istnieje już projekt tegorocznej kartki a nawet mogłabym napisać, że prototyp już gotowy. Następne będą łatwiejsze bo już wiem czego chcę. Choć i tak, jak przy ręcznych robótkach będą się kartki między sobą różniły.
 Jedno jest pewne będzie groszkowo - to mój kolorystyczny faworyt:)))

Pozdrawiam Was cieplutko w ten pierwszy wiosenny dzień !!!


Komentarze

  1. Brydziu Twoje kartki sa zawsze cudne i urocze :)
    pozdrowienia ślę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

  3. Witam, bardzo miły i twórczy blog.Piękne są Twoje twory. Mi do kartek zawsze cierpliwości brakło, tym bardziej podziwiam. Jestem ciekawa efektów, tymczasem zmykam poczytać o plannerze, bo to mi się bardzo przyda na chwilę obecną:) Pozdrawiam serdecznie. Magic Home

    OdpowiedzUsuń
  4. Już widać że będą piękne kartki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Będą cudownie wiosenne kartki! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje kartki są najpiękniejsze. Co roku stawiam je na parapecie lub wieszam przy szafce.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty