Kolorowe kwadraciki i wiosennie w ogródku:)

Na początku zeszłego roku ponownie rozpoczęłam przygodę z robótkami na drutach. W ramach przypomnienia sobie i poznania nowych ściegów. Kupiłam gazetkę "Robótki na drutach" i co tydzień dziergałam zgodnie z opisem  kwadracik będący częścią narzuty. 
I tak mija rok z okładem a ja nadal dziergam. Przyznaję się jednak do małego "oszustwa". Wydziergałam część kwadracików wg wzorów nie pochodzących z gazetki i z włóczki z moich zapasów. 
No cóż cena tygodnika to 19,90 zł i jak przemnożymy to przez 56 tygodni to daje nam całkiem sporą kwotę jak na dzianinową narzutę ( ponad tysiąc złotych)
Wiele jeszcze czeka na swoją kolej.
 Te płócienne pojemniki udało mi upolować w jednym ze znanych dyskontów -
 są jak znalazł do przechowywania włóczek, kwadracików i kolejnych gazetek.
A na koniec przebiśniegi w pełni rozkwitu.
Pozdrawiam cieplutko !

Komentarze

  1. Brydziu, a ile ma być wszystkich kwadracików. Czekam na dalsze. Przebiśniegi cudne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Basiu ! Kwadratów jak do tej pory naliczyłam 50 sztuk.Nie wiem jak długo jeszcze wydawca zamierza ciągnąć tę serię.Zdecydowałam się kupować po 2 gazetki ( tygodnik) w miesiącu a resztę wymyślać.Żal mi teraz porzucać rozpoczęta pracę ale już mnie trochę to nuży.Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  2. To będzie piękny kocyk. Podziwiam Twoją cierpliwość do dziergania. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapowiada się ciekawie.A co do cierpliwości to moje noworoczne postanowienie i choćby nie wiem co muszę go zrealizować.A trwa to już rok;)))

      Usuń
  3. Podziwiam te Twoją pasje do dziergania ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja kolejna pasja... na razie inne robótki zeszły na plan dalszy choć teraz przed Wielkanocą powrócę do kartkowania:)

      Usuń
  4. Jakie cudne przebiśniegi! Wiosna coraz bliżej!:-) Kocyk będzie ciekawy, a szukanie sprytnych i oszczędnych rozwiązań sprawi że jego ukończenie sprawi jeszcze większą satysfakcję! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu ! pozazdrościłam Ci tych kwitnących forsycji;)kocyk będzie choćby nie wiem co ( tak się zaparłam ).Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  5. Kocyk wyjdzie na pewno świetny, a cena tygodnika, hmmm... no nic nie powiem. ;)))
    Pojemniczki fajowe, a w którym kupione?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie cena tygodnika z kosmosu ! to tylko kilka kartek i włóczka w takiej ilości aby starczyło do wydziergania kwadratu wielkości 16x16.Dlatego oszczędzam;)))A pojemniki z Biedrony.

      Usuń
  6. Przebiśniegi cudne i jakie dorodne. Narzuta zapowiada się ciekawie, a takie pojemniki tez by mi się przydały
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście pięknie wyrosły. Ale ja nie ścinam po przekwitnięciu liści dopiero wtedy jak będą zupełnie suche. Nie wygląda to zbyt pięknie ale kwiatom służy.Pozdrawiam i pięknie dziękuję za komentarz.

      Usuń
  7. jestem ciekawa Twojej narzutu w całości :))
    wiosennie u Ciebie :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś bardzo wytrwała, ale cena rzeczywiście szokująca. Czekam na efekt końcowy. Druty to dla mnie czarna magia. Z kolei u mnie stoi duży beżowy koszyk z tego samego marketu:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty