Czas oczekiwania czyli adwent:)

Dziękuję z całego serca za tyle serdecznych słów w komentarzach. 
To, że tu wciąż wpadacie daje mi ogromną motywację do blogowego działania. Postaram się o regularne wpisy i częstsze odwiedziny wraz z komentarzem. 
Choć to zawsze prościej na FB kliknąć "lubię"ale to już nie to samo....

Dziś mamy drugą niedzielę adwentu , zapalamy kolejną świecę w adwentowym wianku.
Dlatego ten post będzie o adwentowych dekoracjach.
 To najbardziej okazały adwentowy stroik.
Salonowy ;)
Drugi z adwentowych  "wianków" zrobiony jest ze słoiczków wypełnionych mchem i ozdobiony owocami róży i modrzewiowymi szyszeczkami.
Pomysł na taki rodzaj adwentowych świeczek znalazłam na Pintereście.
Ostatni, najskromniejszy wianek to tylko modrzewiowe gałązki z szyszkami i wstążeczki z cisowymi igiełkami.
Przed nami następne adwentowe dni, a ja życzę Wam aby były wypełnione uśmiechem pomimo przedświątecznego zabiegania.
Jeszcze raz dziękuję za to🙂że jesteście !!!

Komentarze

  1. Krásný advent a také Vánoce, Martina

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te adwentowe świeczniki. ze słoiczkami jest bardzo pomysłowy. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne te świeczniki , ostatni skromny ,ale efektowny !

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie i z klimatem :) Dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowa:) Pozdrawiam grudniowo-Gosia*

    OdpowiedzUsuń
  5. Brydziu, ja też bardzo się cieszę, że wróciłaś do bloga. Dekoracje, jak zwykle u Ciebie - cudne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Baaardzo mi się podobają Twoje stroiki. Świetne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty