Dzień Matki:)

Dzień Mamy to dzień szczególny; dziś nasze serca zwrócone sa w stronę naszej kochanej Mamy:)
Moje starszaki również przygotowywały się na ten dzień: wierszyki, piosenki, a przede wszystkim upominki, to wszystko przez cały tydzień  zajmowało ich rączki i główki ( jestem z nich bardzo dumna).
Chciałabym  pokazać Wam laurki i prezenty, które wykonane własnoręcznie dzisiaj zostały wręczone miłym Mamusiom.



Pamiętając o mamach moich wychowanków nie mogłam zapomnieć i o mojej drogiej mamusi.
To dla niej ta kartka z wierszem:

" Chciałabym napisać wiersz o mojej Mamie



przeznaczony tylko i wyłącznie dla Niej.

Na rozmowie noce, pamiętam, spędzone

jak sercem słuchałaś codzienną opowieść.

Nieważne zmęczenie i zbyt późna pora.

O nas się martwiłaś, gdy byłyśmy chore

uśmiech powitalny po powrocie z pracy

ciekawość wszystkiego, co dziecko zobaczy.

Wydarzenia szkolne i pierwsze miłości

łzy dzielone z Tobą, także te radosne.

Czas podarowany, nieprzerwana troska

zapadły mi w duszę – to na nich urosłam

i kiedy dojrzałe pędzę dzisiaj życie,

jesteś ciągle obok – godzin znów nie liczysz

tak jak mnie kochałaś,

dziękuję za wszystko, za wczoraj i teraz….

                                                               ( autor nieznany )






Pozdrawiam serdecznie wszystkie odwiedzające osóbki:)

Komentarze

  1. Przepiekny wiersz...przypomniałam sobie chwile spędzone na nocnych rozmowch z moją mamą, dziś już nierealne
    Pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Och jak ślicznie :)słonecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wiersz!
    I jakie śliczne karteczki!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty